Tuesday, July 28, 2009

habis punah

Huwaaa... Dah hampir seminggu aku tak update. Bukan takde keinginan. Tapi keadaan tak mengizinkan. Tak tipu. Semalam aku adalah sangat bersemangat mo update. Tiba2....

Naper tah cpu aku tu. Asyik restart. Kuar skrin kaler biru. Tak paham pe masalahnya. Isk2... Naseb yg sama menimpu cpu aku yg lama. Adehhh.. Dah la dalam tu de keje2 gue. Termasuk la jugak bahan2 merapu lain.

Dan jugak resume yg baru aku update. Adehh.. Nak kena update skali lagik. Leceh. Nak buat guano. Resume kena gak update. Mo apply keje lain kang senang. Kenapa???

Aaah... Aku memang dah lama mengidam keje lain. Tapi belom rezeki. Nak kata aku memilih?? Skit2 tu de la. Keje2 shift memang tak dapat la aku nak apply. Sah2 parents aku tak izinkan. Hmm..

De la 1,2 perkara aku nak gitau. Tapi later la ye. De keje skit nak setelkan dahulu.


~~~Kerana lauk sotong, aku sanggup pulang ke rumah time lunch tuk bersantap. (*.*)

No comments:

Google