Friday, July 17, 2009

segan r plak

Kisah berlaku kelmarin. Tapi sebab semalam not in the mood to update, hari ni aku kasi up kisah ni. Kelmarin tu hari Rabu bersamaan 15 Julai 2009.

Balik dari opis aku lepak2 depan tv. De opah aku & cousins aku. Tetiba opah cakap kat aku, "Tadi de budak yg berlakon Merah dalam WHI".

Ni la Merah a.k.a Zahiril Adzim.

Uikss... Terkujat saya sebentar. Opah ingat lagik yg aku suka si Merah tu. Suka tgk dia berlakon la. Tak lebih dari itu. Aku la pernah tergatal mulut kata aku suka Merah. Tros melekat dalam ingatan opah.

Aku menjawab hanya dengan senyuman. Pastu kuarkan statement yg sama, "Dia dak tepeng".


~~~Takde idea la tu. Tu yg kuarkan entry camni. Btw, skolah lama ku de website a.k.a laman sesawang. Uhh... Kagum. Zaman dah berubah. Semuanya dihujung jari sahaja.

No comments:

Google