Tuesday, July 14, 2009

dari future

Camno lagik aku nak buat nak mintak duit aku dikembalikan. Dulu gedung gedang kata biz dia kencang. Skang kata dah slow down plak. Adehhh... Aku tetap nak balik amaun yg telah aku sebutkan itu. Yg balance tu, lambat skit pulangkan pun takpe. Tapi kalau nak halalkan??? Tidak le. Aku bukannya senang sampai sebegitu. Dikatanya sama aku yg wang dia dah dimasukkan dalam satu akaun ni. Buku akaun tersebut adalah dalam simpanan ayahnya. Wat the??? Ko memang cakap gedang. Aku gak salah sebab dah serah duit baru aku sedar. Aku cam skit terpukau la bila dengar cara dia cakap tu. Bila dah serah duit, aku duduk diam. Kenangkan balik camne future aku. Aku tahu aku takkan mampu bertahan seperti yg dicanangkan olehnya. Owhhh... Mengapa terlambat aku menyedarinya. Sebelom itu, dia pun banyak sangat alasan nak serah barang aku. Sampai aku dah fed up. Tu yg aku mintak wang aku dikembalikan. Letih la ngan orang cakap pusing ni. Tambah plak ngan kejadian yg sedang berlaku skang ni. Haihhh... Ya Allah, aku mohon pertolongan Mu agar orang yg berkenaan terbuka hati hendak pulangkan wang ku itu. Aminnn....


~~~Entry ni ngan sengajanya aku back dated kan. Nak luah perasaan puas2. Walaupun aku tau cara2 nak wat protected entry, tapi aku tak nak seal entry ni ngan password. Hmm... From one day in Aug.

No comments:

Google