Friday, July 17, 2009

cheezy chickaroni


Aku ni agak pantang gak le kalau terpandang iklan makanan terbaru. Tambah2 plak ke tempat yg memang aku mampu tuk berbelanja. Lagi la teruja nak mencobanya. Kan KFC de kuar menu baru. Seperti tajuk entry ini, CHEEZY CHICKARONI.

Begini la rupa isinya. Bercheese tak hengat. Naseb la tak banyak sangat. Mudah, simple & muak. Uhhh... Mujur de 4 ketul chicken ball tu. Dapat kurangkan skit muaknya. Set ni datang skali ngan minuman. Harga RM5.90.

Aku rasa lagik puas la makan nasi dari makan mende ni. Tak pedas pun. Tak masyuk kalau makan tak pedas menyengat. Rasa cam de something missing je. Ehehe... Pe2 pun, aku dah mencobanya. Ok la.

Minuman pilihan adalah air strawberi ni. Aku dulu bukan penggemar air selain dari pepsi kalau makan kat KFC. Tapi sejak aku kawan ngan mfs, dia telah merubah selera pilihan minuman aku. Dulu aku gelakkan dia sbb dia pilih air strawberi. Skang aku plak yg gilakan air strawberi ni.

Lama gak aku amek masa nak habeskan chickaroni tu. Uhh.. Sebab nak kontrol kemuakan yg melanda. Makanan itu adalah berkalori tinggi. Memang tak boleh amalkan selalu.


~~~Aku rasa, setiap perkara yg berlaku or setiap aktiviti yg aku buat pasti akan terselit ngan peristiwa lama. Saling berkait yg tak dapat dielakkan. Tambah plak skang ni aku dalam emosi mengimbas kenangan lalu. Hiksss...

No comments:

Google