Wednesday, July 8, 2009

punctuality

Uhhh... Lepas entry di awal pagi tadi, aku adalah ketagih nak menaip lagi dan lagi dan lagi. Tapi itu lah, pe yg dirancang tak semestinya akan jadi seperti yg dikehendaki. Tetiba plak line internet ni cam sekat2 lombap. Pe kehalnya pun tak tau la. Nak loading sesatu page, leh tertido la sy.

So, idea dah sentap skit. Tadi de beberapa poin yg nak aku up kan kat sini.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Owh... Setelah beberapa ketika aku telah mendapatkan suntikan idea. Kejadian semalam yg menimpa aku yg bikin gue panas itu.

Punctuality...



Aku bukanlah seorang yg perfectionist. Aku jugak takde cerewet bebenor. Tapi satu hal yg sangatlah membuatkan aku panas biler tak punctual.

Semalam aku berjanji nak jumpa seorang sahabat ku ini. Janji mulanya lepas opis hour kol 5.30 petang. Tapi sebab ada hal lain, aku anjakkan ke kol 6.30 petang. Tempat pun telah bertukar.

Kejadian ini bukanlah yg pertama kali menimpa aku. Ni kali ke-3. 3 kali beb.

Kali pertama, aku menunggu lebih dari sejam. Lastly, cancel jumpa.

Kali kedua, aku menunggu lebih dari sejam jugak. Tu memang takleh cancel la sbb we wanna go to our fren's wedding. Dah janji. Aku hampir nak batalkan. Tapi sabar lagik.

Semalam adalah kali ke 3. Kali ni janji dibatalkan. Uhhh... Naseb baik la apa yg nak aku lakukan semalam aku berjaya lakukan semuanya termasuk la skit shopping. Beli 1 barang je. Barang yg memang dah lama aku nak.

Walaupun semalam bukanlah satu kes yg berat. Aku bleh je pejam2 mata lupakan kejadian semalam. Tapi tetap la bikin gue panas.

Kenapa aku buleh buat2 pejam mata???

Pertama sbb dia yg sms aku kata dia akan lambat.

Kedua, ????

Eh, de satu sebab je la.

Owhhh.. Lupa plak sy. De sbb kedua jugak. Keduanya sebab dia say sori sebab tak dpt jumpa.

Kata maaf/sori adalah satu perkataan ajaib yg dpt menyembuhkan skit luka di hati. Tak percaya, korang cubalah.


~~~I'm not perfect. I do make mistakes. Please forgive all my mistakes, my dear fren. We are not like we use to be. I noe u read my blog. Please forgive me.

No comments:

Google