Sunday, June 28, 2009

sorok-sorok

Uhhh... Pe yg kena sorok2 itu??? Nak update blog la. Kat umah ni, lappy adalah terletak di ruang tamu. So, sumer orang pun akan tahu pe yg sedang dilayari kat internet. Terutama skali mummy ku yg suka intai pe yg dilayari kat internet.

Disebabkan itu, aku kena la sorok2 skit bila nak update blog. Alkisahnya, tiada orang yg tahu kewujudang blog ku ini. Hiksss.. Hari ni aku dah balik semula ke tempat kediaman ke-2 ku. Huhuhu...

Tak puas la dok umah. Semalam plak separuh hari aku di Bukit Mertajam. Hari ni separuh hari jugak aku di rumah. Kemudian dah nak balik KL. Tak best sungguh.


~~~Balik opis nanti mesti aku tak rajin lagik nak update blog. Instict aku yg mengatakan begitu. Huhuhu.. Owh... Aku dah nonton Transformer on Friday. Best. Superb... Gi la nonton. Lalalala...

1 comment:

~maiefa said...

ish2, apsal nk sorok2..hehe

yup, transformers sgt superb!=)

Google