Tuesday, June 16, 2009

bikin rusak ana punya program...

Haihhh... Itulah yg menimpa diriku ini. Well, kita hanya mampu merancang. Aku trime itu sumer. Hajat di hati nak ngadap blog sajer hari ni. Update blog kesayangan hamba. Ehehe...

Tapi hujang turun di tengahari. ***Camno aku tau sedangkan hari maseh pagi??? Itu hanya perumpamaan sajer. Aku amek yg hujungnya. Yg awalannya kalau tak tau, meh aku gi tau. Ku sangkakan panas hingga ke petang. Gitu la...

Pagi ni baru dapat task. Nak kena kuar. Gi KL la. Gi PJ la. KL tu meraba skit la aku. Eh, bukan skit. Tapi banyak. Sebab tempat yg aku nak gi tu letaknya kat Jalan Ipoh. Tengah KL. Adehhh.. Sakit la saya. Nak kena carik jalan lagik. Uwaaa...

Satu lagik. Hari ni aku teringin plak pakai baju kurung. So, jap lagik aku berjalan2 ngan baju kurung di badan la. Takkan nak balik umah ganti baju kot. Ahhh.. Tak koser la. Walaupun selepas je dapat tak tu, aku dah berangan nak balik umah ganti baju.

Bukan apa. Cam skit renyah & kurang selesa kalau nak bersiar2 (maksudnya adalah untuk tujuaan kerjaan ya) ke merata tempat. Aku lebih selesa pakai suar. Ingatkan hari ni hanya melepak kat opis je. Aku dah siap bawa lappy ku lagik.

Kalau dok kat opis je, tym lunch pun leh curi masa update blog. Keje tengah tak nimbun sangat. Sok2, takot takde masa yg panjang plus mood nak berupdate an. Uhhh...

Skit lagik yerk..

Keta ku dipinjamin. So, kalau nak kuar pun jap lagik nak kena tunggu keta ku di pulangin. Haihhh... Lama sudah keta ku tak dipinjamin. Riso gak. Tapi buat2 tak riso. Yg riso nya sebab semalam gue baru top up petrol. Uwaaa... Nangis gak le. Ngan situasi poket menipis ini lagik.


~~~Aku semangat ni nak update blog ngan citer2 basi. Lain plak yg jadiknya. Rusak program. K r.. Nak continue wat kije ngan hati lara kuciwa. Uhhh... Later...

No comments:

Google