Friday, June 26, 2009

serba kuning di hari bahagia

Di sini, aku mengambil peluang tuk mengucapkan taniah buat sahabat aku yg telah melangkah 1 tapak hampir ke gerbang perkahwinan. Walaupun aku tak dpt nak attend majlisnya, tapi de 2 gambar yg telah pun di mms tuk aku atas permintaan aku.

Tarikh bersejarahnya adalah 20 Jun yg lalu. Memang lama dah. Hampir seminggu. Aku je yg tak kesempatan & not in mood to update. Tu la pasalnya. Ehe...

Menunggu ketibaan keluarga bakal mentua.***Aku agak je ni. Hiksss...

Serba kuning pada hari bahagia.. Kena plak ngan wording aku.

InsyaAllah, masa hari bahagia U yg besar tu I akan gi. No promises. Sebab kalau hujung tahun ni banyak yg akan menamatkan zaman bujang. Ni kalangan famili aku la. Blom campur yg kawan2 lagik.


~~~Taniah juga wat Meena yg telah bertunang awal Jun ari tu. Berita gembira tu telah disampaikan oleh Miss Senior Exec, Yums. Dengarnya majlis Meena akan diadakan bulan Nov. Congratulation.

1 comment:

~yumi comey~ said...

wahhhhh kwn kite pakai warna diraja lagi siap....cantik....siap mekap2 lagi...hehehe

Google