Tuesday, June 16, 2009

menyampah gilerrrr!!!!!

I just started the momentum to update my blog. Tetiba, datang satu berita yg memang tak suka aku dengari. ARghhhhhhhhhhhhhhh.... Dugaan bebenor.. But what to do.. Aku la yg kena berkorban. Uhhh... Hate it so much...

Kerana peminjam keta, aku kena balik numpang orang. Orang tu kalau sedara mara tak pe gak. Ni tak. Budak opis ku. Perangai aku satu la. Aku tak suka nak susahkan orang lain melainkan kenalan rapat mahupun keluarga sahaja. Itu pun kalau dah terpaksa sangat mintak bantuan.

Selagi daya, aku akan cuba buat sendiri.

Ego????

Sumer orang pun ada ego masing2, aite???

Sudah sikap aku macam tu. Tak suka nak bebankan orang. Seboleh2nya, parents & adek beradek aku pun aku tak suka nak bebankan. Kesian kat diorang. Diorang pun pasti ada hal memasing. Wat pe aku nak bebankan ngan pemasalahan aku lagik.

Arghhhhhh...


~~~I have no choice. Today, I have to tumpang my colleague. Walau pun kami bukan di jalan yg sama tuk pulang ke rumah. Uhhh...

No comments:

Google