Tuesday, June 16, 2009

si baju kurung ijo

Yeeehhhhaaa!!!

Aku akan mula update setakat yg termampu tuk hari ni. Baru je sebentar tadi aku on lappy. Lagipun aku ngak punya kenderaan mo pulang ke rumah. Ntah kol baper baru aku leh pulang. Walahllahualam...

Kan ku bilang dalam entry yg lepas, keta ku dipinjamin. Tadi dipulangkan sebentar tuk aku kuar bersiar2(tujuan kerjaan sahaja tadi) tadi. Kuar kol 10.30 pagi. Sampai ke opis kol 1.15 petang. Lebih kurang la. Aku tak pasti.

Destinasi pertama tadi adalah PJ. Kemudian aku ke Jalan Ipoh plak. Berdebar2 siot aku nak drive masuk KL. Berbekal maps yg aku dapat dari cik Google, sosat gak saya.

Mana idaknya. Meraba2 baca jalan. Ngan kerabunannya lagik. Campur lak ngan rasa debar2, memang kompem sosat. Hahaha...

Alhamdulillah, aku berjaya sampai ke tempat yg hendak aku tuju. Kot jalan jauh sudah semestinya. Satu je yg aku tak suka. Biler aku dah tau jalan sekitar KL, there is NO excuse for me to use biler kena gi KL. Uwaaaa....

Hari ni nye kes kiranya darurat. Tu pasal aku gagahkan jua diri meredah KL. Uhh..

Aku merendek ngan memakai baju kurung. Terasa sangat ayu (outside je la).. Miahaha... Mujur hari ni work day. Bukan malu nak menggayakan baju kurung, cumer aku risokan keselesaan. Tapi hari ni aku berjaya meredah itu sumer. Mungkin lepas ni aku akan kekal imej baju kurung (cross my finger)..


~~~Penghujung entry baru nak buh gambor si pemakai baju kurung ijo. I sogan la. Pemalu katakan.

No comments:

Google