Friday, June 19, 2009

halo ver the accidental couple



Dah abeh citer ni ditayangkan di Korea. Happy ending. Yeiiii... Kat M'sia, baru episod 8. I am so thrill to watch another 8 episodes. I know that the ending is a happy ending, but I want to know the story behind the happy ending. Aiyokkk...

Aku rasa aku memang suka la citer2 camni. Unsur yg lebih kurang camni. Accidental couple. Berkenalan & secara tak sengajanya hubungan menjadi akrab. But there are so much risk in these kind of relationship. Nak ke aku menempuh relationship camni??? Ohhh... Maybe NO. (^_^)

Tapi kan satu la aku tak paham lagik. Apa cerita di sebalik lagu Halo tu. ***Ni Pn Zamira la ni ajor aku. Cerita di sebalik lagu. Kalau tak, aku main redah juga suka sesuatu lagu tu. Asal sedap dipendengaran, aku dah suka. Skang dah lain. Aku suka lagu tu berdasarkan jalan citer yg de dalam lagu tu.

~~~Rupa paras bukan menjadi ukuran tuk satu2 pasangan tu bahagia. Ia hanya additional point. Yg penting adalah hatinya, keturunannya & of coz kestabilan ekonomi. Hmm... Long way to go for me. Jambatan masih dlm pembinaan. Bajet tak cukup tuk siapkan jambatan ku itu. Jambatan MaiH dah hampir siap. Tunggu brite gembira lepas raya. Hiksss... Buat sahabat yg akan mengikat tali petunangan esok, SELAMAT BERTUNANG.

No comments:

Google