Monday, June 15, 2009

the accidental couple




I am into this latest korean series. On air on Wednesday & Thursday at 9pm. Cenel 303 KBS Worlds. Saper2 yg takde Astro, korang leh cari alternatif lain tuk nontonnya. Keseluruhan cerita ni ada 16 episod. Kalau tak salah aku, skang baru episod 6. Kat Astro. Kalau kat Korea lak, dah episod 12. Uhh... Can't wait to see what happend to Han Ji Soo & Goo Dong Baek.

Yg aku letak kat sini adalah video clip lagunya. Sape2 yg rajin nak baca sinopsis citer ni, leh la klik sini. Aku pun tahu pasal episod akan datang dari sini jugak. Eager to see the next coming episod(sama eager aku nak nengok citer Ghost). Aku lebih layan citer2 yg sebegini. Cam jiwang2 skit. Klakor skit. I like.. (^_^)

Heroin & heronya. Alahaiii... Comey je. Walaupun si heronya kelihatan nerd banget...


~~~Pacik aku pun sangkut gak tengok citer ni. Kalau takde aku or wife dia a.k.a macik aku, pacik aku bleh je layan sesorang citer ni. Hiksss.. Aku gelarkan pacik aku mamat drama. Miahahaha... So, tuk pendekkan citer, drama ini adalah menarek tuk ditonton. Adek aku yg 1st time tgk & kutuk2 pun dah tergoda tuk mengikuti citer ni. Maaf, ulangan citer ni aku tak tau biler. Siler jgn malas & cari info sendiri. Aku kesempitan waktu nak wat amal sebegitu. Hiksss... Have a nice day..

No comments:

Google