Wednesday, June 17, 2009

sedapnya dia tido

Morning sumer. Hari ni sy adalah awal tiba di opis. Manakan tidak. Harus menumpangi orang lagik ma. Orang itu adalah macik aku. Biler keta yg dipinjamin akan dipulangkan??? Walallahualam...

Semalam aku tepon umah. Pastu terlepas cakap kat abah yg keta dipinjamin lagik. Sore abah agak kurang puas hati skit. Tu dari tafsiran aku saja. Haihh...

Pastu, dapat brite lagik. Adek aku yg 2 orang kat umah tu menang tiket wayang dari skuad perodua era. Hiksss.. Gumbire sakan mereka. Tapi apakan daya, tarikh & masa itu adalah tidak sesuai. So, mereka nak let go tiket tu.

Ada saper2 yg berminat???

Harga boleh dirunding. Dan sudah semestinya murah dari harga pasaran. Ni tawaran adek2 aku la. De 4 tiket tuk menonton citer Transformer. 27 Jun. Kat Kinta City. Jam 3 petang. Tiket datang skali ngan kombo kudapan.

Sesaper yg berminat, bleh drop komen ye.

Sangat lena dia tido. Baby akan berusia 2 bulan pada 27 Jun ini. Cam orang besor je tido. Hiksss...

Kerana dia la, setiap hujung minggu je aku berkunjungan ke KL. Selama hampir 2 bulan. Saban minggu aku kena menghadap jem di hari Jumaat & hari Isnin pagi. Uwaaa... Tertekan jugak la. Paling panas skali biler orang potong kot kiri.

Tapi tidak lagik lepas ni kot. Aku turun KL biler ada hal saja la. Yg lebih memenatkan adalah kerna nak kena menempuh jem. Skang ni, baby dah pulang ke rumah sendiri. Tata...

Mesti baby akan merindui usikan kami2 yg besor ni. Iaitu aku, maciknya, paciknya, nendanya. Sebab kami ni suka sangat dok gerak dia biler dia tido. Lagik dia tak layan, lagik syiok ngaco. Tapi bila dia dah jaga, masing2 wat keje sendiri. Miahaha...


~~~Camne la orang2 yg tak berhati pewot bleh buang bayi mereka sendiri. Bayi adalah sangat comey. Uhhh...

No comments:

Google