Friday, June 19, 2009

1st & last

Semalam, aku orang pertama datang opis & aku orang terakhir yg balik. Kena menumpang. Hari ni pun menumpang jugak. Aku orang paling awal sampai opis gak. Haihhhh... Dah rindu banget sama buah hati aku. Dah 4 hari tak ketemu & membelainya. Tetiba terasa cam aku dah lupa rupa sebenor buah hati ku itu. Uhuhuhu... Sedey. Orang lain dpt kesenangan, aku dpt kesusahan. Ntah kat saper aku nak ndadu naseb lagik. Mende2 kecik camni memang bleh mengganggu gugat mood & kosentrasi la. Next wik dah tentu kompem nak kena berpisah ngan buah hati ku itu jugak. Tapi takpe, I can still see him everyday. Cumanya aku akan jadi yg pertama tiba di opis & yg terakhir pulang la. Pengorbanan kecil.


~~~Alhamdulillah. Lepas 1 hari aku pose. InsyaAllah, next week nak pose lagik. Sempena menyambut kedatangan bulan Rejab. 1 Rejab jatuh pada 24 Jun, Rabu. Marilah beramai2 kita pose. Bagi perempuan & wanita yg belum qada pose, segeralah berbuat demikian. Bulan Ramadhan dah hampir tiba. Kang tak sempat plak nak qada. Hikss... Ingatan buat aku sama. Macik aku kata, pose 3 hari pertama bulan Rejab, ganjarannya akan dihapuskan dosa2 lepas. Walallahualam...

No comments:

Google