Tuesday, November 11, 2008

SPM

1st of all aku nak ucapkan all the best kepada adek2 yg akan menduduki peperiksaan SPM bermula dari hari ni terutama skali buat adek aku. Dia cuak sejak dari last week lagik. Almaklumla, SPM ni biggest test yg akan menentukan future kita. Ke mana hala tujunya. Aku plak telah melepasi tahap ketakutan ini 7 tahun yg lepas. Perghhh.. Lama siot. Dah 7 tahun masa berlalu. Pantas sungguh. Kalau nak suruh aku amek ujian tu semula??? Idak le sy berani. Kang lagik menjunam result gue dari yg sedia ada. Hiksss...

Owh.. Dah lama sungguh aku tak merapu di sini yerk??? Hmm... Masa amat mencemburui aku. Selain masa, ada gak kekangan lain. Aku busan gak bila setiap kali aku nak mencoret, isi kandungan coretan aku lebih kepada emo yg negatif. Haihhh... Alhamdulillah. Aku dah beransur pulih dari emo negatif itu. Pe yg sebabkan aku emo??? Aku tak rasa aku nak umumkan kepada semua. Biarlah rahsia. Ahaksss...

Semalam aku takde la kesibukan sangat. Tapi satu hal la plak. Not in the mood. Ari ni pun not in the mood sangat. Tapi aku gigihkan diri jugak tuk mencoret. Dah lama sangat aku tinggalkan dunia blog ni. Haihhh...

De beberapa aktiviti yg aku lakukan last weekend. Nanti aku storikan. Syiok betol. Ntah biler la dapat nak menjalani aktiviti seperti itu lagik. Isk2...

Wait for my story telling, will ya???


***Selamat hari lahir yg ke-22 buat adek aku. Hiksss... Dah besor pun dia.

No comments:

Google