Monday, November 17, 2008

sedikit rasa tidak puas hati

Perosak mood aku yg tengah bahagia pepagi ni jerk. Huuhhh... Berkira siot. Selama ni aku sabar je ngan perangai dia. Perangai aku pun bukannya baik sangat. Itu aku harus sedar dulu. Hmm... Bukan pe. Sememangnya di opis aku ni di kuasai lelaki. Ramai pekerja lelaki. Ada sorang je la yg cam bertanggungjawab. Ahh... Aku bukan nak ngadu pasal lelaki. Aku nak ngadu pasal perempuan. Perempuan ada dua orang. Aku & sorang lagik. Sorang lagik ni pun nak buat cam perangai laki gak. Skang ni dia dah meniru perangai staff terdahulu. Diaorang tak kenal pun satu sama lain. Tapi bila orang dah buat baik. Tak berkira, diaorang mula besar kepala. Banyak sebenarnya aku tak puas hati. Masalahnya, aku tak reti nak tegur. Tak tau camne nak wat teguran. Itu satu hal. Yg hal pagi ni plak, dalam sinki dah penuh mug. Bukannya nak tolong basuh. Dilambakkan sekali ngan mug yg dia guna. Semuanya yg semalam punya mug. Kebiasaannya yg lelaki memang tak amek kisah sangat nak basuh. Tambah lak mug bersih banyak lagi. Akan diguna yg bersihnya. Peduli apa diaorang ngan mug yg kotor tu. Kalau sekalipun dah takde mug bersih, diaorang hanya akan basuh satu yg kotor. Yg diaorang nak guna tu la. Isk2... Banyak lagik la aku nak lepas geram. Aku lepaskan yg mana yg aku rasa dah tak tahan nak simpan je. Huhuhu...

No comments:

Google