Thursday, November 13, 2008

kebetulan yg asyik

Uhhh... How sweet bila sumone came across our mind teringat kita juga dalam masa yg sama. Hiksss.. Tak paham ek??? Meh la aku stori skit.

Semalam, masa aku tengah dok bersendirian sambil baca novel, I was thinking about MaiH & my mom. I was planning to give them a call/sms. Tapi tangguh pada masa aku tengah berfikir. Aku gi buat keje lain dulu. Pastu ralik plak tengok tv. Terus terlupa akan hajat aku tu. Aku kata dalam hati, sok2 je la aku contact MaiH & my mom (it rhymes la plak).

Tetiba, my mom called. Sembang kejap. But I'm not comfortable to gossiping at the hall. Kalau dalam bilik masa aku jawab call, harus la bergosip barang seminit dua. Ahakss... Sembang sat je la. Tanya khabar lebih kurang. Naper rasa tak senang bila borak kat hall??? Aku bukan reti cakap dalam volume yg slow. Tapi tidak jugak kuat seperti dipasang speaker. Juz a normal tone. Cuma tak selesa skit bila bergosip dah didengari orang lain. Lalalala...

Tengah aku golek2 atas katil, tetiba masuk msg dari MaiH. Bila nak buka hp, tengok de jugak miscall. Dari MaiH jugak. Hiksss... Sempat la bermesej skit. Bertanya khabar. Orang tengah bizi skang ni. Next wik, she will attend tentera nya course. Wish u all the best.

Kebetulan yg membuat aku sedikit rasa bahagia. Terus terlena ngan nyenyak sekali sampai ke pagi. Subuh gajah sy pagi ni. Gara2 alarm bunyi aku tak sedar. Sedap tido. Uhhh... Rasa de la kot dalam seminggu dua ni tido aku tak baper nyenyak. Tapi aku dah kurang complaint pasal tido. Tido banyak pun bukan bagus. Hiksss...


~~~I'm addicted to Gossip Girl skang ni. Frust sebab tak dapat tengok 1st season sampai habih. Dan tengok sampai episod 4 je. Uwaa... Aku meneruskan perjalanan ke season 2. Lalalala...

No comments:

Google