Tuesday, November 18, 2008

kegilaan terkini

Wah.... Lama sudah ngak sy mengupdate di blog ini. Sudah seperti di anak tirikan. Bukannya sebab aku ada blog baru. Tapi sebab ada benda yg lain yg telah buat aku addict. Tersangat addict. Apa mendenya???

Mengemaskinikan diri aku dengan episod terbaru rancangan yg aku ikuti melalui muat turun. Paham ke?? Makna yg lebih mudah, aku gila dok download citer. Sekarang ni dah tertangguh 3 episod yg belom sempat aku tonton tapi aku dah siap download.

Yg aku dah download the latest ni ada citer House MD season 5(up to episode 7), Gossip Girl season 2(up to episode 10), Ugly Betty season 3(up to episode 4) & 1 drama China tajuk Smiling Pasta. Citer China tu aku baru sempat download up to episod 7. De lagik 10 episod tuk melengkapkan semuanya. Aku dah terasa busan nak sambung. Isk2...

Chuck pun dah start season baru. Begitu jugak ngan Ghost Whisperer. Uhhh... Tulun... Saya tak mo addicted ngan mende download2 ni. Nanti takde tempat & ruang nak simpan. Lepas download & tengok, nak delete terasa cam membazir la plak. Aduhyaiii...

Gi mana sik??? Mo disimpan di mana?? Skang ni aku sumbat segala macam movie kat dalam data center. Dah de 26GB. Gilos pe aku nih. Kantoi kang, padan ngan muka aku. Uwaaa...

Patutnya, data center tu tempat tuk simpan maklumat berkaitan ngan kerja2 di opis ni je. Tapi aku telah salah gunakannya plak. Hiksss... Jangan bilang sama sy punya bos ya... Muahsss...

K la... Need to continue my work. Betol ni nak sambung wat keje. Sambil2 tu wat keje download sama. Ehehee... Lagipun aku kurang gunakan komputer sangat. Takde la sistem nak hang. Lalalala...

No comments:

Google