Monday, November 3, 2008

1st sun on nov

Sangat berpuas hati kerana telah dapat menonton movie yg sy idam2kan untuk menontonnya. Ditemani oleh sahabat saya. Mulanya agak was2 jugak nak gi sesorang. Teragak2 is the exact word. Kalaupun tak keluar menonton wayang, pasti juga akan sy keluar menguruskan beberapa urusan.

Masih berfikir & membuat kira2 selepas bangun pagi. Tak dapat buat decision. Gi plak mandi. Masih belum dapat buat keputusan samada nak keluar ke tak. Keluar nak gi buat ape. Kalau takat nak poya2 menhabiskan masa & fulus, rasa tak berdaya la plak. Takpe, pk dulu nak kuar pakai baju pe. Gi iron baju & tudung.

Walaupun pakaian yg akan dipakai telah siap sedia, aku masih belum dapat bulatkan keputusan. Takpe la, kata aku kepada diriku sendiri. Teruskan dengan langkah selanjutnya yg perlu dilengkapkan sebelum kuar rumah. Bersiap rupa. Bukan apa sangat pun. Takat pakai moisturizer & berbedak skit.

Tiba2..

Masa dok apply moisturizer, MaiH msg mengkhabarkan yg dia free. Aku gitau la yg aku nak kuar. Time baca msg MaiH tu baru la aku decide nak gi tgk wayang. Alone. Hiksss..

Selepas negotiate beberapa ketika, akhirnya keputusan telah berjaya dicapai. Aku akan g amek MaiH kat INTAN. Kat Mont Kiara. Tempat yg sebelum ni aku tak pernah sampai. Sebelum ni MaiH dah gitau nama tempat dia kursus. Tapi aku plak bleh terkonpius antara Mont Kiara & Kinrara. Muahahaha...

Dengan panduan yg diberi oleh roomate MaiH, alhamdulillah aku berjaya juga sampai ke tempat MaiH berkursus. Uhh.. Tempat itu adalah sangat sunyi & menenangkan fikiran. Tapi itu kalau nak bercuti la. Kalau nak dok situ, sangat mati kutu. Sangat diam & sunyi. Isk2...

Aku tiba di tempat MaiH sekitar 20-30 minit selepas aku gerak dari umah aku. Perjalanan yg agak selesa. Kereta banyak tapi tak menyesakkan. Berbeda sekali dengan keadaan sewaktu aku pulang dari ber'dating' bersama MaiH.

Thanx a lot my dear fren kerna telah menemani hari minggu ku. Akan ku sambung di lain entry mengenai movie yg kami tonton & apa aktiviti yg telah kami sempurnakan semasa dating hours-6 bersama2. Lalalala...



~~~Naper la aku abadikan beberapa keping gambar sewaktu kami keluar together. Haihhh... Rasa tak seronok plak bercerita tanpa mempamerkan barang 1,2 keping gambar. Huhuhu...

No comments:

Google