Monday, November 3, 2008

alone

Ahaksss... Again. I'm alone in my office. Tapi bukan masalah besar pun bila sy sesorang di opis ini. Sudah biasa begini. Semalam I had a long talked with my father. Hmm.. Banyak nasihat yg dilontarkan. Banyak telah aku fikirkan. Apa yg dikatakan??? Nothing much. Just a father daughter chit chat. Sampai penghujungnye aku dah jawab ngan hmm, ok. Simple & short answer. Jawapan selamat pun.

Ok la.. Berbalik kepada tajuk sebenar. Sy sesorang sebab sorang dah berhenti. Sorang lagik cuti panjang. She's going to get marry this weekend. Congratulation.. Patutnya yg nak kawen tu start cuti on this Wednesday. Tapi mintak balik awal sebab de hal nak kena setelkan kat kg katanya. Sebab tu la sy keseorangan. Yeehaaa...

Seronok plak I ni bila keseorangan. Tapi de gak pro & con bila keje sesorang ni. Bila banyak keje, terbeban sorang diri la. Tapikan. Keje sesorang ni, kalau wat salah, memang kompem dari aku. Tak perlu nak tunding kat orang lain. Takde la salah orang lain aku yg kena tanggung. Leceh camtu. Cam 1 peristiwa last wik.

Hal dah lepas. Aku jadikan teladan supaya di kemudian takde perkara sebegitu yg akan menimpa diri aku. Aku rasa ia datang dr diri aku gak le. Tidak memberi arahan dengan sempurna. Yg menyempurnakan tugasan plak buat sambil lewa. Kesimpulannya, dua2 pun salah. Hmm... Kena banyak betulkan diri aku kalau nak menjadi seorang pemimpin yg bagus. Hiksss...



~~~Aku dah nonton citer yg aku nak nonton. Syiokkk...

No comments:

Google