Saturday, February 7, 2009

tag 1

I've been tagged by miss Xara.. Here u go..

1. Do you think you’re hot?
Mungkin..



2. Upload your favorite picture(s) of you (Banyak deh.. Ni hanya yg berada dalam simpanan lappy aku. Ada yg telah ku burn dlm cd. Malas nak memunggah)

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)



3. Why do you like that picture?
(1) Pertama kali aku rasa cam vouge (sila la muntah). Muahahaha....
(2) Betapa gumbirenya dapat spend time bersama sahabatku. Syiok.. Jom gi cuti2 lagik..
(3) Budak kecik ni yg senantiasa membuat aku ceria, geram, marah, ketawa, etc.
(4) Everytime aku pakai kombinasi kaler itu, aku terasa cun (lariksss la korang).
(5) Membuatkan aku selalu terdiam & terkesima. Terselit kisah disebaliknya.


4. When was the last time you ate pizza?
On 18 Feb 2009. Tapi tu makan pasta di piza hut. Kire gak ke??? Last month de makan piza. Ngan famili macik ku. U can refer kat entry ku yg terdahulu.

5. The last song you listen to?
SO7 - Yang Terlewatkan



6. What are you doing right now besides this?
Dok cuak & seriau kot2 lappy ku di usik kilat. Nauzubillah... It is raining heavily beserta kilat & guruh...




7. What name would you prefer besides yours?
Takde kot. I love my name walaupun masa kecik2 dulu aku rasa nama aku cam tak cool je. Muahaha....



People to tag :
Yeam Shin Sar
AciqNorreya
MaiH





8. Who is number one?
My chinese fren dari skolah. Aku ada kisahkan kat dia dalam satu entry yg mana dari situ dia telah menemui blog aku. (*.*)


9. Number three is having a relationship with?
A guy name Teleng (tol ke ek nama gelaran dia dolu2--I need to seek for her permission 1st before I can reveal who is the lucky guy).


10. Say something about number 4.
Alamak... Takde no 4..


11. Who is number two?
A fren I met thru mirc. Kami berkawan hingga skang.


~~~Thanx to miss Xara atas kesudian beliau men'tag' saya. This is my 1st attemp to complete a tag.

No comments:

Google