Friday, February 20, 2009

bila aku rindu....

Uhhh.. Skang ni angin kemalasan nak hapdate blog datang kembali. Selalu benor camtu. Apakah kerana perubahan hormon??? Ahaksss... Ada2 sajer aku ni.

Hari ni aku berseorangan di opis. Ntahkan pe la yg aku mo lakukan. Bos aku rasanya dia outstation ke Muar. Sorang lagik staff kat opis ni cuti. Tinggal la aku berseorangan. Yg lain2 kalau masuk opis pun mesti dah tengahari.

Tu la suasana kat opis aku yg tak ramai staff ini. De yg lain2 dok kat site. Jarang2 turun ke opis. Once in the blue moon. Uishhh...

Skang ni susah bebenor nak hapdate antivirus avira. Slalunya a few minutes je dah complete hapdate. Mungkin sbb aku dah lama tak hapdate. Tu pasal lembapnya proses hapdate. Riso I. Sebabnya lappy kan a bit sensitip dari pc. Kalau kena jangkitan virus skit je dah leh efek memacam. Dalam lappy aku banyak tersimpan khazanah yg amat aku sayangi.

Pe yerk yg aku buat semalam??? Tak dapat nak recall plak. Rasanya aku dok lepak kat opis je.

Owh... Semalam de briefing tuk upgrade system file. Tu yg tak kesempatan nak mencoret kat blog aku ni. Sementelah plak aku memang ngak punya apa2 mo di tulisin. Hiksss...

Perasaan rindu tetiba plak datang. Hmmm...



~~~Sangat busan aku punya entry sejak kebelakangan ni... Arghhh... Pd pendapat aku, elok benar aku bercuti dari dunia blogging buat seketika tuk memulihkan kembali soul aku sebagai seorang blogger.

No comments:

Google