Tuesday, February 10, 2009

doploh lima

Yupsss.. Sudah 25 usia aku. Pe la nak dimalukan ngan angka itu. Hiksss...

Berikut adalah dua item yg aku perolehi sempena hari lahir aku.

Ini adalah pemeberian dari ibuku. Omak den lor yg bagi. Terharu rasa di hati. Jam menunjukkan 9.15 malam.

Ni adalah pemeberian dari adek no1 & no2. Thanx a lot.

Aku kata kat mak aku, awat tak mo sponsor hp idaman aku. Mak aku kata tak cukup bajet. Ehe...

Pe yg aku dapat ni pun aku dah bersyukur sesangat. Buat aku suka hati & tak ngomel dah. Pe yg aku omelkan??? Biar aku & adek2 aku saje yg tau.

Tapi aku teringin jugak la nak makan kek sempena sambutan hari lahir ku. Saper nak sponsor aku???



~~~Kedua2 item yg aku dapat ni pernah aku paparkan sebagai wishlist aku. Tapi aku dah delete bila tukaq baju baru. But still mende 2 ni berada dlm wishlist ku. Cuma aku tak pamerkan tuk orang lain lihat. Cukup hanya aku sahaja yg tahu. Alhamdulillah...

No comments:

Google