Thursday, February 26, 2009

kamu geng kita???

Agak2 ramai dah nonton movie yg tgh panas skang ni??? Apa lagik kalau bukan Geng: Pengembaraan Bermula. Upin & Ipin nye citer.


Rata2 komen yg aku telah baca dari bloggers yg dah nonton mengatakan best. Aku blom punya kesempatan lagik nak nontonnya. Biler ek??? InsyaAllah this weekend.

Haruslah aku tak nak lepaskan peluang. Rasanya tahun ni aku blom kesempatan nak nonton. Benarkah??? Lost count sudah. Rasanya benar la kenyataan itu. Aku belom kesempatan mo nonton wayang. De je aktiviti2 aku.

Di hari minggu la. Hari kojer, den tak kuar merayap. Tros pulang ke rumah lepas opis hour. Baik tol sy ini. Ok2... Cukup la memuji diri sendiri. Kang ramai yg muntah darah.

Bagi yg dah nonton, jom nonton lagik. Tu pun kalau korang rasa seronok. Cousin aku umur 5 tahun dah gi nonton last weekend ngan parents dia. Aku ajak la dia join this weekend nonton lagik ngan aku sebab dia kata nak tgk lagik. Aci kerat jari dia la dia nak ikot. Ceittt... Takmo sudah. Save la duit aku. Muahahaha...



~~~Aku agak high expectation tuk movie ni. Uhhh...

No comments:

Google