Monday, February 2, 2009

010209

Di hari minggu, di bulan baru, ni lah aktiviti aku.

Carilah aku. Hiksss... Teringat plak zaman persekolahan dahulu. Each time bergambar, aku la yg kelihatan paling ketara kerana ketinggian aku. Sama seperti di dalam gambar ini. Abaikan kecomotan aku. Kusyuk benor decorate cookies & cup cakes. Tak hirau akan rupa aku. Lepas dah bergambar baru aku teringat. Alamak, gmbr akan di upload di blog. Comotnya aku..

Mula2 tu berbelah bagi gak perasaan. Tak tau samada nak gi ke tak. Beberapa ketika yg lepas cousin aku ajak join. Aku cam boleh gak le. Yg membuatkan aku sedikit gundah adalah mengenangkan kos klas tu. Tapi bila pk2 balik & timbang sepuas2nya, keputusan telah berjaya aku wat. Gi la. Tak rugi pe2 pun. Menambah pengetahuan lagik adalah. Mungkin juga ia akan menjadi sumber pendapatan tambahan buat aku. Aminnn...

1st of all, aku kena mahirkan skills aku dulu. Then, boleh la pk langkah selanjutnya bagaimana. Skang ni aku dah mula berminat deh.. Tapi ongkos permulaan tuk memiliki semua peralatan decorating itu agak, hmmm... Lu pikir la sendiri. Hiksss... Aku masih membuat perkiraan. Munkin hendak mendapatkan peralatan asas dahulu.

Aku ke sana bersama cousin aku. Yg memakai tudung itam tu. Pasni mungkin akan ada projek yg kita jalankan bersama, ok tak Hanim??? Lalala... Dia tak tau kewujudan blog aku ni pun. So, sesiapa yg berminat tuk ke klas ni, silakan. Harga yg ditawarkan tuk perkhidmatan ni berpatutan. Boleh mendapatkan maklumat lanjut di sini.

No comments:

Google