Wednesday, February 25, 2009

p e l a n g i

Masa on the way nak gi opis, telah terlihat oleh sepasang mataku pelangi pagi yg indah. Dapat la aku capture ngan kamera hp aku yg ala kadar ni saja. Chantek sungguh ciptaan Allah itu. Rasa nyaman je bila melihat pelangi itu. Pe kena ngan aku ni??? Angau la plak. Tapi sesungguhnya, hujan pagi tadi adalah rahmat. Membolehkan aku melihat pelangi yg indah itu..

1st shoot. Sebelah tangan dok pegang stereng. Sebelah lagik cuba capture pelangi dengan kamera berkuasa 1.3mp.

Ni cobaan yg keberapa kali, aku dah lost count.


~~~Oooo... Rupa2nya dia takde la masuk tepat pada masanya. Dia pun dtg lewat. Tak silap aku dalam 5 minit lewat. Dah le asyik tanya aku je jadi ke tak meeting petang ni. Mungkinkah dia sudah punya rencana tersendiri. Hmmm... Biarkan je la. Bek aku pikir pasal permasalahan aku sajor...

No comments:

Google