Tuesday, February 3, 2009

cuti umum

Hari ni warge kerja negeri Perak plak bercuti sempena dengan 25 tahun pemerintahan Sultan Perak. Uhhh... Angka itu. Serupa la plak. Muahahahaha...

Juz around d corner. Sekejapan sungguh masa berlalu. Selamat bercuti & berehat di rumah bagi yg sedang bercuti. Semalamnya aku bersemangat & mempunyai idea tuk berkarya. Ececehhh... Perkataan yg digunakan, tak bleh blah langsung.

Okies2... Back to what I'm going to story mori...

Aku memang berniat suci nak hapdate blog ku. Tetiba je de problemo ngan typing kat page aku. Camno ek aku nak meringkaskan kisah aku tu. Hmmm...

Camni la. Each time aku dak menaip, cursor akan tergerak ke belakang. Sat ke belakang. Sat kedepan. Perkataan yg aku nak eja akan jadik carca merba. Ceittt... Turn off the mood sajork.. Skang ni aku tak punya idea nak mengarang sangat.



~~~I'm counting days too.. Bukan kamu sorang je dok menghitung hari. Muahahaha... (Gelak ngan sound efek yg dengki..)

No comments:

Google