Tuesday, February 10, 2009

sambutan buat diriku

Bersempena ngan sambutan jubli perak aku, ahadnya, bersamaan ngan 8 Feb, aku & famili ke sekolah adek aku yg bongsu kat Gopeng. Makan2 skit. Lite2 sajor. Takde yg spesel. Mak aku de tanya nak kek ke tak. Aku kata, tak payahlah. Tak perlu kek pun takpe. Dah besor2 ni. Dapat berkumpul ngan famili pun dah buek gue suka hati.

Baru mula perjalanan. Tak silap aku masa ni kat Bkt. Gantang.

Aku tgh kontrol muka serius supaya mak ngan adek aku tak prasan yg aku tgh mengambil gambor sendiri dlm keta. Hiksss...
***See, aku adalah rakyat yg mendengar kata & mengikut undang. Pasangkan seat belt biler anda menaiki kenderaan.


Masa menunjukkan jam 11.30 pagi masa nak gerak dari umah. Singgah Ipoh jap. Nak tapau kfc buat luncheon kat skolah adek aku.

Balik dari melawat adek aku, kitaorang yg lain2 ni singgah sebentar di JJ Ipoh a.k.a Kinta City. Lama tak gi sana. Banyak yg dah berubah. Tujuannya adalah mendapatkan hadiah ke-2. Lalalala...

Suka hati saya bila mendapat apa yg dihajati. Orang nak bagi. trime sajor. Nnti aku kisahkan pasal dua item itu. Yg membuatkan hati ku gembira & teruja. Tak mahal mana pun reganya. Tapi aku tetap suka. De yg klakornya pasal hadiah yg abah aku nak bagi. Hikss... I malu nak gitau kat sini. Kalau dah dapat nnti, I'll let u know la. Not now. Some other time, insyaAllah...

No comments:

Google