Tuesday, February 17, 2009

kuat semangat

Pertama skali cek nak kagum ngan diri sendiri. Hiksss... Permulaan yg sangat tidak baper bagus. Bukan la apa sangat. Semalam, seharian aku tak online. Of coz la kagum ngan diri sendiri. I did go to office. Tapi separuh hari aku adalah di luar. Balik opis lepas lunch hour.

Pastu datang plak angin rajin aku nak ngemas pejabat. Masih dalam keadaan kucar kacir sebab tak abih lagik keje2 renovation. Rimas plak rasanya bila dah masuk minggu ke-3 & opis still tak elok seperti sedia kala. Aku tak sabar nak deco ruang keje aku yg baru. Lalala... Nak cari dokumen2 yg aku perosok ntah di mana2 pun payah. Tambahan plak skang ni memang keje tengah dok ada. Harus la kepala aku serabut. Buat kerja dari bilik mesyuarat. Aku skang melepakkan diri di bilik mesyuarat. Ahaksss.. De gak rasa cam buangan je.

Lappy aku takde sambungan tros ke data centre. Lagik satu perkara yg buatkan tak licin perjalanan aku buat keje. Pe2 pun keje aku tetap berjalan...

Sebabkan angin rajin mengemas, aku langsung tak online. De bawa lappy gi opis. Tapi tak bernafsu nak online. Sampaikan aku dah terlepas sesuatu yg penting. Uhhh... Harap2 sempat aku kejarkan. Aminnn...

No comments:

Google