Friday, January 2, 2009

tokojut!!!


Cuak sungguh sy bila tetiba je tadi takleh nak log in dlm blogger ni. Huhuhu... Ingatkan sesuatu telah menimpa ngan sy nye page ini. Dah sedih dah. Mujur takde pe2. Aku menenangkan diri seblom mengambil pe2 keputusan. Hiksss... Alhamdulillah.. De lagik. Kalu tak, memang sedey la. Tak sempat nak meraikan ulang tahun pertama pun. Lalala... Bulan ini page aku akan meraikan ulang tahun pertama. Tak sabarnya nak menunggu hari itu tiba. Tapi aku dah tak blogger tegar cam dolu2. Skang aku dah kurang meng'update'. Sejak bila??? Sejak sesuatu telah terjadi kat aku. Tapi, the last day of 2008 aku berjaya membuat entry bergambar. Rasa cam masyuk je. Syiok sendiri. Aku tak busan bila baca balik entry aku yg bergmbr. Ok la.. Tak leh nak taip pepanjang. De keje yg due hari ni. Banyak lak tu nak kena wat pembetulan. Hiyarkkkk!!!

No comments:

Google