Thursday, January 1, 2009

1jan08

Ni nak imbas skit pe aku buat setahun yg lepas. Pd tarikh yg sama tahun lps, aku menghabiskan masa di Sunway Pyramid. Pe lagik kalau bukan shoppinggggggg!!!

Hari yg sama juga aku bertemu buat pertama kalinya secara 4 mata ngan sorang kwn laki ni. Sebabkan dia cam terlampau nak sgt ajak kapel, tros dah putus kwn. Bukan aku yg nak putuskan. Masa yg telah membuatkan hubungan kwn kami terputus. Aku tak pernah salahkan masa. Aku tak salahkan sesiapa pun. Aku bersyukur dgn apa yg telah berlaku. Aminn...

Tuk aktiviti di hari cuti tahun baru kali ni, aku akan habiskannya melepakkan diri di rumah sahaja. Banyak sebabnya. Slh 1 sbb yg penting adalah aku blom punya bajet yg mencukupi. Eloklah aku berehat di rumah. Ehehehe...

Banyak lagik sebab musabab kenapa aku pilih tuk berada di rumah sahaja. Tapi aku bg satu sebab seperti di atas itu sahaja. Kang kalau pacik aku nak kuar, aku nak la gak ngekor sama. Hiksss... Tu pun kalau dia ajak. Kalau dia tak ajak, I don't mind dok umah. Dpt la aku konker tv. Lalalala...

Bagi yg tak punya perancangan cam aku di hari cuti sebegini, selamat beristirehat di rumah.

No comments:

Google