Wednesday, January 28, 2009

kecelaruan minda

Otak + minda aku ngah serabut giler skang ni. Banyak mende yg berlaku. Banyak mende yg telah membuatkan minda aku terasa sesak. Takleh nak pikir ngan waras. Adehhh... Pe harus aku wat tuk kurangkan & kalau boleh nak hapuskan tros kecelaruan minda aku skang ni? Nak buat keje pun tak dapek. Po kan daya. Masih mood bercuti. Uhhh... Bukan mood bercuti sangat pun. Tapi kecelaruan minda ni yg membuatkan semua mood aku menjadi numb. NUMB??? Sesuaikah perkataan itu??? Lantok la... Haihhhh... What am I going to do with myself??? Aku pun tak tau. Lepas have a talk with my fren pun tak dapat nak kurangkan kegelisahan & kecelaruan aku. Aku cuba nak mengalihkan minda aku dari memikirkan hal2 itu. I need to try harder. Isk2... Mungkin jap gi aku nak kuar berfoya2. Gi makan puas2.. Hope I can erase this uncomfortable feeling I feel. Aminnn...


***Hidup ini umpama roda. Tak selalunya kita berada di atas. Adakalanya kita berada di bawah. Ini adalah lumrah hidup yg harus dihadapi oleh setiap insan. Terpulang kepada kita bagaimana nak mengatasinya.

No comments:

Google