Tuesday, September 1, 2009

ramadhan yg ke berapa ek???

Syukur alhamdulillah... Moga langit akan terus-terusan cerah. Aminn...

Dah lama tak mencoret di sini. Ni aku ambil skit ruang tuk mencoret. Bulan Ramadhan pun dah 1/3 berlalu. Terasa pantas sangat masa berjalan. Sampai aku tak terkira berapa harikah kita telah berpuasa. Isk2...

Alhamdulillah... Berkat dari bulan Ramadhan. Walaupun keje melambak, aku tetap bersyukur. Keje melambak sehinggakan aku tak berkesempatan nak berdating ngan blog ku. Huhu... Sedeh. Sedeh bercampur gumbire.

Terasa kelu otak aku nak membina ayat. Agaknya sebab lama tak mengarang kot. Tangan pun dah kurang pantas. Cuti hujung minggu yg lepas, walaupun lama, 3 hari, tapi rasa seakan tak mencukupi plak. Tamak haloba tol aku ni.

Yo la.. Cuti 3 hari tu bukannya aku bersenang lenang di rumah. Opsss... Tak leh tipu di bulan Ramadhan. Kang pointer kurang. Aku bersenang lenang di hari Sabtu. Tapi cam tak cukup la. Nak lagik.

Ni pun ntah biler lagik aku dapat update. Moga2 dlm masa terdekat ni aku dpt update lagik. Rindu nak berceloteh. Nak up kan juadah iftar lagik. Hiksss...

Sampai sini dulu di Ramadhan yg ke???... Adeh.. Lost count sesungguhnya..


~~~Ramadhan kali ni aku lalui ngan kelainan dari tahun2 sebelumnya. Alhamdulillah, perubahan yg baik. Semoga awan mendung berarak pergi dan digantikan dengan keindahan sang pelangi. Owh... Abaikan entry ni yg jiwang2 & skit skema. Aku pun tak tau naper jadik camtu. Ehe...

No comments:

Google