Thursday, September 17, 2009

sesi iftar bersama miss from kk

Saper lagik kalau bukan Miss Xara or WZN. Hiksss... Had a great time. Thanx a lot sbb sudi meluangkan masa anda yg terhad itu tuk berbuka bersama togetherness. Maaflah tak dapat membelanja kamu. Mb next time. InsyaAllah..

Kami bersungkai di Noodle Station. Bertiga. Aku, WZN & adekku. Adekku tumpang menyibuk. Tapi aku yg ajak tuk dia nyibuk sama.

Menu yg diminta adek ku. Nasi goreng tom yam kalau tak salah. Banyak siot portionnya.

Ni plak menu pilihan aku. Tomyam jugak. Tomyam seafood. Ngan ice lemon honey tea. Air feveret ku. Takde lam gambo sebab masa air sampai, ari dah gelap.

Uhh.. Menu WZN langsung takde dalam simpanan aku sebab masa menu WZN sampai, ari dah gelap. Hp kuasa tak kuat. Pe yg de je la yg korang dapat tonton. Hiksss...

Dan aku & adek ku tak pulang dengan kosong. Owhhh... Sangat terharu. I memang cepat terharu ngan mende2 camni walaupun di anggap kalian mende kecil sahaja. Ahhh... U touch my heart. (^_^)

Gelang warna warni kilau2an. Thanx a lot. I'm loving it. Tiap2 hari pun aku pakai since aku dapatnya. Rasa cam anggun je biler memakainya. Ahaksss..

Bukan 1 je. Tapi 2 mende yg WZN bagi. Adehhh... Double terharu beb.

Ni lagik satu. Sesuatu yg berkait warna merah. Aku memang dah lama mencari brooch yg warna merah. Cam tau je hajat di hati. Trimas bebanyak. Sangat terharu.

Triple terharu biler......
*
*
*
*
*
Adek ku dapat sama buah tangan dari KK. Mutiara gitu. Butang baju. Rezeki adek aku.

Tak habis di sini sahaja makan2 ku. Sambung next entry. Sambung kemudian ye.

Terima kasih bebanyak WZN di atas budi baik & ingatan anda. Unsangkarable. Terharu sangat saya.

Dah dua tahun berturut2 dapat berbuka bersama WZN. Thn depan?? Panjang umur & murah rezeki kalu, kita jumpa lagik. 2 sesi berbuka bersama rakan2 je yg sempat dipenuhi. Masing2 punya komitmen sudah.


~~~Bleh la aku bergaya di hari raya ngan brooch baru & rantai tangan yg kilau2 seperti pelangi itu. Trimas..

No comments:

Google