Thursday, September 17, 2009

brownies

Packaging yg menarek. Tapi rasanya, tak menepati piawaian aku daa...

De la yg terliur ni nanti. Harap maaf. Ehehe...

Sambung dari entry ni.

WZN nak makan kek kat Secret Recipe. Aku yg mudah terpengaruh ni, terjebak la sama. Dan aku memang teringin sangat nak rasa brownies kat SR. Nak bandingkan ngan resepi yg aku coba itu. Pe kurang, lebehnya.

Yg buat sedapnya biler makan bersama choc ganache. Kalau tak, tasteless je rasa. Walnut pun tak sodap. Cam masuk angin dah. Tetibe teringat kek kat kedai kek Tesco Shah Alam. Yummylicious..

Tapi kan, sangatlah kuciwa aku ini. Tak sodap mana pun brownies SR tu. Sebab kan kuciwa yg amat sangat, the next day tu aku pun buat lagik brownies yg pernah aku buat dulu. De la aku alter skit. Sodap lagik dari brownies SR.

Oho... Sambil aku citer ni pun dok teringat lagik kat brownies ku di rumah. Adehhh.. Camni, biler masernya aku nak diet. Takdo maknonyo.. Alahaii...

Tapi aku tak dan nak amek gambor la. Kelam kabut. Selalu je terlupa. Maafle.. Takleh nak tayang keenakan rupa brownies ku. Resepinya di sini.


~~~Skali skala makan takpe. Kalau dah hari2 pun dok ngadap je brownies tu, bukan takat nak sekilo je berat. Naik berkilo2 la alamatnya.

No comments:

Google