Friday, September 11, 2009

kerana menderhaka

Merujuk kepada entry ni, tuk percubaan kali pertama, sila jangan derhaka kepada resepi. Akibatnya buruk. Aku dah menerimanya. Huhuhu...

Sbb cookies ni kaler gelap, tak nmpk biler burn terlebeh sudah. Uhhh...

Ada la aku menderhaka kat resepi ni. Mende yg tak ada, aku adakan. Adehh.. Nak kena try test resepi lain sebelom menemui resepi yg kena kat tekak ku. Huhu...

Biler masanya aku buat cookies ni?? Blah malam. Agak2 dah selesai sumer tugasan di rumah. Dah selesaikan lakukan yg wajib, leh la mula ngan project baking. Hari2 de je mende yg aku bawa balik ke rumah yg kena mengena ngan baking.

Semalam buat butter cookies. Ok la rasanya. Tp adek aku tak suka. Dia kata tasteless. Dia cuka choc chip cookies yg itam legam seperti gambar di atas. Ehe...

Project semalam takde gambor sebab tak sempat nak amek gambar. Ponat skit. Sebab guna acu tekan. Tangan pun berlemoih je. Mana nak tangkap gambornya. Resepi semalam aku tak derhaka. Aku ikot satu persatu. (^_^)


~~~Bahan2 de je yg tak mencukupi bila aku nak mulakan satu2 projek tu. Haihhh...

No comments:

Google