Tuesday, September 1, 2009

kegilaan terkini

Ohooiiii... Kelakar sungguh addiction aku skang ni. Asal ke kedai or supermarket or hypermarket, rs tangan aku ni ringan je nak ambil 2 kampit gula or 1 kampit gula yg nilainya bersamaan 2 kg. Ahaksss... Ni sumer gara2 krisis gula yg melanda. Pantang nampak gula je, aku rasa nak membeli. Tapi jangan riso. Aku rasa je nak beli. Tak beli pun sudahnya. Kat umah de lagik 2 kg gula yg blom guna. Tu pun beli masa mula ketekejutan dengan brite gula takde. Ahakss...

Petrol naik lagik. Tapi tak terkejut pun sebab memang dah tau petrol akan naik di bulan September. Cuma baru semalam tau jumlah kenaikan. No komen. Persediaan aku hanyalah isi tangki minyak keta full semalam.

Ayuh pulang!!!

Selamat bersungkai...

(^_^)


~~~Semoga menu juadah dalam kepala otak aku ni terhidang sewaktu iftar nanti. Hikss... Apa dia?? Sengaja nak rahsia. Lalalaa....

No comments:

Google