Friday, September 11, 2009

tuk peminat kacang panjang

Dah alang2 aku update entry, skali harung aku buat buat auto publish. Ehe...

Ni tadi dok bincang2 ngan Yum pasal menu tuk berbuka sok. InsyaAllah, sok kalau takde aral melintang, nun ke Bangi akan ku tuju. Tempat jatuh lagik dikenang, ni kan pulak tempat bermain. (^_^)

Lauk pauk kena la masuk skali ngan sayur. Tapi yg makan sayur2 tanpa memilih adalah aku sorang. Yg lain2 de yg tak makan langsung sayur. De yg makan sayur terpilih je. Dah le mkana sayur terpilih, makan skit je sayur tuh. Isk...

Udang goreng kunyit bersama sayur kacang panjang. Lauk berbuka aku semalam. Complete. 2 in 1. Sayur & protien. Hiksss.. So-so je la rasanya. Kurang masin & terlebih kunyit. Huhu... Orang pose masak.

Ni sajer aku nak tayang menu kacang panjang buat peminat kacang panjang di luar sana. Berchenta tol kat umah ku nak habiskan beli seikat kacang panjang. Skali masak dalam 3 batang/urat kacang panjang je. Ni adek aku la yg teringin nak makan.

Aku bukan peminat udang. De lebih lagik lauk ni. Hari ni takde menu nasik. Mb nak buat mi goreng kot. Oho... Cili jeruk ku cam dah memanggil2. Ahaksss...

Ini feveret ku. Keli goreng & paru bercili. Menu semalam gak.

Tetiba terasa nak makan paru. Suruh la adek aku beli. Dia tak makan paru. Jadiknya aku suruh beli RM1 je. Aku sorang je makan. Cukup la. Naseb la org kedai tu bagi beli RM1. Siap dia tanya kat adek aku, cukup ke.


~~~Terliur korang yg tengah lapar menengok menu2 buka puasa ku yg ala kadar ni.

No comments:

Google