Thursday, October 22, 2009

Penyudahnya Nur Kasih

Aku mula menonton citer Nur Kasih di dari episod 8 or 9. Dolu2 memang sombong skit dari nontonnya. Bukan apa. Masa tu aku dok numpang umah pacik aku lagik. So, time citer Nur Kasih on air pacik aku dah melepak diri di rumah. Haruslah memberikan ruang tuk pacik aku nonton tv plak.


Skang kan dah dok sendiri. Nak mendapatkan khidmat Astro pun aku rasa seperti kurang berbaloi. Walaupun skang ni banyak tawaran. De yg pemasangan percuma pun de. Aku tak yakin dowh.. Pastu nak bayar RM40 tetiap bulan, pun rasa tak berbaloi. Penyudahnya, tengok je la tv pe yg de. Takyah demand banyak.


Cam Yums, dengarnya sampai skang pun umah dia takde Astro. Ok je. Hikss... Sori la cik Yums. I guna U as example. (^_^)


Ok2.. Berbalik kepada tujuan asal. Tuk mengetahu selanjutnya citer Nur Kasih, korang baca sini je la. Aku tak punya banyak masa nak retype & aku pun malas. Tambah plak hujung minggu dah hampir tiba. Pastu rasa bersalah lagik kerna retype semula. Adehhh...


Sok ari Jumaat. Sama2 kita nantikan. Hiksss....




~~~Kredit to OhArtisDotCom. Trimas for sharing this info.

No comments:

Google