Thursday, October 15, 2009

biler aku tak senang hati di hari Khamis

Tolong jangan baca sesi luahan perasaan ini. Nanti anda muak a.k.a muntah darah plak. Trimas...


Haiihhh... Kembali dia buat perangai. Pagi semalam sejam lambat masuk opis. Hari2 pun lewat 30 minit. Hari ni lagik dahsyat. Kuar lunch tros tak masuk dah. Aku tau dia dah lost interest nak keje sini. Takkan tak boleh nak hormat skit ngan bos. Tak reti nak mengenang jasa baik bos. Suka hati ko je nak kuar masuk opis. Cuti dah memang lebih dari annual leave yg ditetapkan. Maybe sebab takde orang tegur. Pasni aku nak sarankan kat bos suruh wat sistem gaji per hour keje. Tetiba je aku tak puas hati. Memang pun aku tak puas hati. Kalau la kau nak amek half day. Owhh.. Korang ingat senang2 nak dapat. Jangan harap lah. Kim salam kat kekasih korang la jawabnya. Ni dia buat cam bapak dia ada share kat sini. Sedangkan mak pak aku de share kat sini pun tak wat camtuh. Miahahaa.. Tu pun nak kena habaq ka?? Sori la. Ceq memang tak puas hati ngan cara dia. I can smell that she is busy attending interviews. Wish u all the best. Kalau tak dapat tu, maybe kena renungkan balik salah & silap yg mungkin telah ko lakukan. Don't ever dream that u can lazying like u do here. U hope my dear. Ahaksss... Tetiba ceq rasa lagu nak skipping omputeh plak. Dah lama tak praktis. Berkarat abeh dah. So, stop di sini dahulu sesi luahan hati.




~~~Dah le lama tak hapdate. Sekali biler hapdate dok buat sesi luahan perasaan tak puas hati. Nak buat lagu mana. Kat sini ja tempat ceq meluahkan perasaan. If u don't like it, feel free to skip unnecessary posting juz like this one. Have a bless day ahead.

No comments:

Google