Tuesday, October 20, 2009

at night

Mengapakah aku sering mengalami mental block yg mana ketika ianya terjadi, aku tidak dapat berfikir sewajarnya tuk hapdate blog. Huhuhu... Ketika malam menjelma, time tu la idea tuk aku menulis blog agak lebat. Aku dah coba kaedah catit apa yg terlintas di pikiran ku tuk di blog keesokan harinya. Tak menjadi usaha itu.


Aku juga mencoba dengan mengarang terlebih dahulu di note pad. Malang sekali, usaha itu pun tak membuahkan hasil. Tak feel la taip kat note pad sahaja. Tym keje memang jarang la aku dapat hapdate blog. Keadaan tak sama seperti dahulu kala. De gak terlintas di benak ku tuk sign up saja broadband or streamyx kat umah.


Will think about it. Skang ni ekonomi maseh terumbang ambing. Cam bulan ni sahaja, expenses dah melangkaui pendapatan. Adehhh... Sangat tak bijak tol belanjawan aku bulan ni. Cuak gak biler terkenangkan dalam bulan depan or next2 month tu keta ku nak kena major service. Besor gak belanja. Almost 400. Tu la kekdahnya biler anda ada kenderaan. Harus disediakan bajet tuk maintenance.




~~~Aku mencoret apa saja yg terlintas dlm kepala otak aku ketika ini. Carca marba la skit. Trimas...

No comments:

Google