Thursday, October 22, 2009

what for bf??



Pagi ni pewot gue meragam plak. Pehalnya tak dapat dikesan plak. Kejap2 je dapat nature call. Adehh... Tersalah makan pe ek??? Petang semalam aku makan nasi kerabu. Sambal nasi kerabu tu ke membuatkan pewot ku rasa cam mendidih je. Panas je rasa pewot. Kaki pun dah rasa sengal. Terbantot sudah hasrat aku nak pose hari ni.

Elehhh... Sebenarnya memang dari semalam lagik dah rasa niat nak pose tu tak dapat diteruskan kerana kang nak gi site. Nanti jadi cam hari Isnin hari tu plak. Melepek kepenatan. Nak masak pun tak larat. Mujur adek aku balik awal. Dia beli makanan kat pasar malam saja.

Entry ni tidak ada arah tujuan. Aku saja nak ngomel2 chomel. Ahaksss... Owhh.. Nak citer pasal breakfast la. 2 hari sudah aku bersarapan di opis. Selalunya dalam kol 7.30 pagi aku dah sarapan. Sarapan kat umah. 2 hari aku sarapan lambat. Dekat kol 9 pagi baru sarapan.

No comments:

Google