Wednesday, October 21, 2009

description bout me

Perkara biasa yg orang akan judge aku dari 1st impression. Dah besa sangat. Yg ni aku baru terbaca. Di post sejak June. Tadi aku baru la hegeh2 explore facebook. Aku tak nak mahir facebook supaya aku addict ngan facebook. Ehehe... Siler terima alasan yg aku beri itu. Kenyataan.
W. description bout me..
1) is this person loud or quiet?--> pretty quiet
2) describe this person:--> agak garang. hehe
3) what color eyes does this person have?--> xtau xnmpk...kecik sgt. hihi =p
Tuk jawapan kepada soalan pertama. Ni tafsiran aku. Aku bukannya hebat omputeh pun. Hikss.. Malu ja.. Aku memang quiet biler bersama dengan orang yg aku baru kenal. Itu aku. Aku suka perhatikan dulu orang tu camne. Kalau sealiran, insyaAllah boleh terus berjalan.


Jawapan kepada soalan kedua. Garang. Ahhh... Dah biasa jugak ngan komen sebegini. Muka aku memang muka garang. Nak ukir senyuman memang payah. Tambah plak ngan orang tak kenal. Isk2.. Satu lagik perkataan yg biasa orang guna tuk describe aku adalah SOMBONG. Sumpah aku tak sombong.


Jawapan kepada soalan ketiga pun tepat. Memang dia tak nampak warna mata aku sebab mata aku kecik ma. Realitinya memang gen famili aku bermata kecik. Blah abah aku de darah Siam. Blah mak aku plak de skit darah Chinese. Biler campur dua2nya, jadi la aku yg bermata tecik. Tapi dlm adek beradek aku berada di ranking ke-3 tuk mata tecik. Kire besar jugak la mata ku. Paling tecik skali adalah mata adek aku yg nombor 2. Biler dia senyum, mata terkatup owhh. Hahaha...


Walaubagaimanapun, aku suka a.k.a berkenan lelaki yg de chinese look. Hiksss... Kengkawan aku suka nyakat. Diorang kata, aku dah la mata tecik. Kalau laki aku mata tecik gak. Nanti terhasil anak yg mata most tecik. Miahaha... Tu sumer gurauan kengkwn je. Laugh is the best medicine.


Tq to Eina sbb describe pasal I.




~~~Seronok sebenarnya baca orang describe camne diri kita. Walaupun pahit, kita mesti menerimanya & memperbaiki diri kita menjadi lebih baik. InsyaAllah...

No comments:

Google