Monday, November 2, 2009

orang kanan pun manusia juga

Pantas masa berlalu hari ni. Sekejapan sudah hampir pukul 5 petang. Memang tak ku sedar masa yg berlalu pantas ini. Walaupun masa berlalu pantas, tapi aku masih terasa seperti ada yg kekurangan. Ape ntah la. Malas nak scan pe permasalahannya.

Berita baik buat diriku, bukanlah berita baik tuk pihak satu lagik. Pe2 pun, aku perlu dahulukan kepentingan tuk diriku. Sudah lama aku dahulukan orang lain. Masa bergerak dengan pantas. Takde masa lagik tuk aku menunggu dan terus menunggu. Kang aku jugak yg ketinggalan.

Aku sepertinya kehilangan spark kepada updating blog. Adehhh... Yo la.. Time aku tengah bersemangat nak hapdate, takde plak kemudahan. Time aku de kemudahan, semangat nak hapdate takde. Hmm... Wajarkah aku start new?? Mula dari asal agar mood itu dapat kembali???

Ada jugak aku pertimbangkan begitu. Rasa kasih & sayang ke atas blog ni mengatasi segalanya. Skang ni, aku akan setia ngan blog ni. Perancangan tuk beraleh ke blog lain tetap akan ku simpan.

Pe lagik nak citer ek???

Owhhh... Weekend yg best. Kesimpulan yg dapat aku berikan di sini. Berjumpa dengan orang yg telah 3 tahun tidak berjumpaan. Sembang, sembang & sembang. Great. InsyaAllah kita akan bertemu lagik.

Aku pun tak tau nak taip pe dah. Otak ku beku. Dah teringat nak pulang sahaja. Nothing more than that.


~~~Musang king durian mahal yg telah aku jamah Sabtu lepas. Sekilo RM15. Memang delicious abeh. Tak sia2 aku ikot. Walaupun aku bukan peminat durian. Tapi tak menolak durian yg mahal itu.

No comments:

Google