Tuesday, November 3, 2009

pelik bin ajaib

Heran sungguh aku. Nak quit pun still wat perangai datang lambat lagik. Kang aku potong gaji baru ko tau. Dah le aku yg handle bab2 kire gaji. Pe pandangan kalian?? Kalau kena potong gaji?? Aku bukanlah nak bersifat kejam. Tapi kalau dah tak datang keje pun tak habaq, pe kejadahnya. Btol le apa yg abah aku dok complaint pasal staff abah aku.


Bagi muka kang jadik lemak. Kalau strict sangat nanti diorang menyampah. Be myself. Kalau jadik aku yg sebenarnya, aku akan bagi muka. Tak reti nak jadi seorang yg strict la. Sebab kalau marah2 ni, nanti I lekas tua la. Miahaha... Satu alasan yg paling tak munasabah.


Aku plak rasa jelik sebab asal aku buka entry je mesti sesi luahan perasaan. Bertahanlah lagik sebulan. InsyaAllah, tidak ada lagik entry berbaur ketidakpuasan hati. ***U hope my dear, u hope!!!




~~~Menghitung hari tuk pulang. Pulang to my hometown. Lalalala...

No comments:

Google