Monday, November 9, 2009

AS; sebelom sejadah dibentang

Sudah ku agak sepertinya aku pernah up entry pasal ni. Betol tekaan aku. Maser tu aku memang rajin update blog. Hari2 pun mo update. Ketagih giler nak update. Skang ni bukan tak ketagih. Tapi kekangan yg ada menyebabkan aku tak dapat aktif update blog.


Sedey owh citer nih. Walaupun dah pernah tengok citer ni seblom ni, still air mata meleleh biler bab sedey. Nak citer secara detail pun tak dapat sebab aku memang ngah blur giler skang. Tapi gigih nak up kan entry pasal ni.


Semoga drama ni menang la apa2 anugerah tuk anugerah skrin(AS). Moga2 citer ni dapat membuka hari insan2 di luar sana yg seperti Pak Su itu tuk pulang ke pangkal jalan.




~~~Menantikan tuk menonton drama di TV2 kol 8.30 malam Jumaat ni. Walaupun TV2 kat umah cheq tak clear, boleh la nak nengok. Hiksss...

No comments:

Google