Thursday, November 19, 2009

biler aku membebel

Pemalas....


Suruh buat keje lebih skit mula mengeluh tak hengat. Kalau habiskan masa ngadap FB je boleh plak ko!!!


Aku bagi muka je sebab memang dari awal memang tak pernah tegur. Lagipun de baki 2 minggu je lagik dia kat sini. Pasni dia nak calo gi keje tempat lain. Company lain. Aku tak rasa dia akan menempuh kesenangan yg sama seperti di sini. Terutama skali bab cuti.


Sebentar tadi aku overheard conversation dia kat hp. Caller ngadu kat dia yg caller susah dapat cuti. Dia suggest suruh cari keje lain. Ekeleh... Disebabkan cuti nak cari keje lain.


Pe membuatkan aku kalau mencari keje lain??


1st and foremost adalah kerana aku nak suasana yg baru. Sebab yang lain de la banyak lagik. Tapi rasanya kalau bab2 cuti ni maybe di tangga ke bawah2. Ahaksss.. Walhal aku adalah pencinta coti. Hiksss...


Next week aku dah kena suruh dia hand over segala mak nenek keje2 yg dia pernah buat. Pastu nak suruh dia kemaskini files under dia. Kang takde la aku tercongok2. Sumer nak kena call tanya. Adehhh... Tetiba teringat peristiwa pagi tadi yg membuatkan aku skit hangin.


Bil Digi dah lama sampai. Since minggu ke-2 Nov. Boleh tak dia tak buka lagik dari sampul. Dok rilek sesaja ngadap FB boleh. Keje seciput tu pun tak leh wat. Haishhh...

No comments:

Google