Wednesday, November 11, 2009

aku dah buhsan

Serius... Memang aku dah buhsan. Everyday pun tengok dia update mende yg sama since a month ago. I know that d big day is just around the corner. Of coz la semua pun akan gembire & tak sabar2 biler big day mereka hampir tiba. Walaupun aku blom lagi merasainya, tapi aku tetap dapat meneka how's the feeling. Juz a moment ago, I received a SMS to notify me about the big day. Arghhh... Cemburu??? A bit. Tapi muak nye cam juta2 kali ganda. Haihhh... I dunno why I have this kind of feeling rite now. Tolonglah perasaan ini pergi. Jangan menganggu aku tika aku sedang bergelumang dengan kerojer yg banyak. Tambah lagik ngan permasalahan skang. Owhhh... Aku keliru. Sesungguhnya. I really need a break. Bercuti minda. But 1st aku kena kumpul duit dulu. Sebab percutian yg aku rancang berkisar tentang spending money. Ahakksss... Tentang siapa aku dok rungut rangat??? Biarlah aku sahaja yg tahu. Toksah nak berasa hati kalau kalian yg membaca ni terasa kena batang hidung. It is not you. It is someone else. Ahhh... Better to stop rite here. No more bebel. Fokus pada keje. Kang tergendala keje lagik aku serabut.




~~~D60, adakah anda akan menjadi milik kami??? Owhhh... Menghitung hari. Dah berbagai mende bermain di benar fikiranku. Hahahaha...

No comments:

Google