Monday, January 28, 2008

to SHEMA

Lunch sy ari nih hanyalah kopok roller coaster + soya bean drinho. Bajet ma... Gaji blom masuk lagi. Nih pun amek stok opis nyer. Aku yg jaga segala macam mende kat opis nih. Apa yg kurang aku tambah. Lalalalala... Selalunya ikot selera tekak aku la. Ehehehe...

Thanx to Shema kerana telah menjejakkan diri anda ke page aku ini. (^_^) . Gud luck to u for ur driving test on 4th of Feb. 4 days before my day. o_O

Satu lagik silent reader aku telah meng'expose'kan. Well, kan I dah kate wahai cik Mai. I have silent readerS. Dah nm silent readers, mesti r tak tau kemunculan mereka2 ini. Tp biler dah di beri tau, baru I tau. Terharu gak le biler dpt tau yg de gak org sudi membaca I dok merepek.

Td aku de byk idea nak post. Selalunya yg berlaku biler aku tgh ada idea melimpah ruah, mesti la keje pun melimpah ruah juga. Maka tersekat la pengaliran idea aku tuk menge'post'. Isk2...

No comments:

Google