Thursday, January 24, 2008

kene marah

Adoiii... Kene mrh ngan bos lak tadi. Slh aku ke tak??? Ntah r. Aku raser bukan salah aku kot. Aku hanya sediakan ikot list yg diberi. Yg mn tak mintak aku tak sertakan skali.

Pastu td aku dpt call dr bos. Kalau tanya & cakap elok2, aku pun tak kisah sgt. Nih kene maki, beb..

Saper yg tak pernah kene marah or maki mungkin tak tau camne rasanyer. Tak seenak Donut JCo yg kalau nak beli sampai kene beratur melingkar sampai ke luar kedai. Btol... Aku tak tipu. Cumer aku takde pics sbg bukti.

Berbalik kepada kisah aku kene marah. Aku tak kisah kalau kene tegur. Tugas bos mmg la kene tegur kesalahan staff. Huhhh... Dah takde mende nak luah. Sbb kesentotan aku dah terubat. Lalalala...

Meh nak stori. Td de mamat TM mai wat survey. Borak nye borak. Dah amek maklumat yg die nak sumer. Dah nak blk leh die tinggal pesan kelakor tuk aku. Adoiii...

Dat insiden make me wanna smile again.

(^_^)

No comments:

Google